Aldatılma Kadının Elinde Midir?

İletişim Uzmanı İnci Beydeşman aldatılma olayının kadının elinde olup olmadığını değerlendirdi. Aldatılmanın aslında aile bağlarını zedelemeyecek ölçüde çözülebilecek bir sorun olduğunun altını çizen Beydeşman, kadınların erkeğini nasıl yöneteceğini ve erkeğinin hayalindeki kadın tipinin ne olduğunu iyi bilirlerse sorun yaşamayacaklarını öne sürdü.

Aldatılma olayı sonrası hemen boşanmaya karar veren kadını değerlendiren Beydeşman, “bu şekilde bir kararı hemen alan bir kadın zaten evliliğinde eşini iyi yönetemez. Bunu kabul etmesi gerekir” dedi.

Türk toplumunda, erkeklerin çok fazla mağdur edildiğini kaydeden Beydeşman,”Toplumsal değerlere dönüp baktığımızda aldatmak bir suç; ama aldatmanın sebebini de irdelemek gerekiyor. Evli çiftlerin uzmanlara başvurup kişilik analizlerini yaptırıp, yardım almaları gerekiyor. Eğer erkekte psikolojik açından problem varsa durum farklıdır. Ancak normal şartlardaki Türk erkeğinin yapısını düşünürsek, erkeğin aldatma sebeplerini kadında aramak gerek. Kadınlar, eşlerinin hayalindeki kadını iyi tespit etmeli, eşini nasıl mutlu edeceğini destek alarak çözmeli.

Biz kadınlarımıza aldatılmamanın mümkün olduğunu ve vazgeçilmez kadın olmanın bilimsel yollarını öğretiyoruz. Amacımız sağlıklı bir aile hayatı, mutlu çocuklar ve sağlıklı bir toplum” açıklamalarında bulundu.

16 yorum

  • sehmuz

    Yapanada yaptirtanada lanet olsun, ben biktim usandim, hic bir gün güvenmedim güvenmemde, asla af edemem…gercek den lanet olsun…

  • ESMA

    bende geçenlerde çeşmeye erkek arkadaşımın yanına gittim telefonunda benim ismi mi AHMET olarak kaydetmiş…bunu neden değiştirdin dedim aldattınmı diye sordum kızlamı buluştun dedim hayır dedi ama ben ona inanmıyorum ismimi değiştirmenin başka anlamı yok bana göre neden öle bişey yaptı anlayamıyorum ben ona güveniyorum yapmaz dyordum ama görünce şaşırdım…ne yapmam gerekiyo yardımcı olurmusunuz?

  • polat

    ya neden hep erkeleri susçlyorsunuz bayanın hiç suçu yokmu bayanda aldatyor ama yüzde doksanı bayan aldatyor eee bayada aldatmakta haklı yani eşi ona karşı ilgisi yoksa sabah akşama kadar kahvede okey içki içmekten evine geç saatlerde gelipte eşi ona ilgi göstermesinimi beklicek bayanın onu aldatması bence haklı oda

  • melek

    bugün sevgilim ayrılmak istediğini söyledi… resmen şoke oldum…ndnini sordum..boşver dio..ama bni çokta sevdiğini söylüyor … bilmiyorum ama onsuz da olmuyor onun yerini kimse dolduramaz..biliyorum bn onu çok sevmiştim onunda bni sewdiğini sanıyordum… ama hala ndnini çok merak ediyorum.. başka birimi war dedim hayatında yok dio bn seni çok sewiyorum dio ama öyle gerkiyordu mecbur kaldım dedi… bn ayrıldığımızı duyduğumda snden beklemezdim hani sn beni sewiyordun dedim bnde bnde böyle birşey beklemezdim ama öyle gerekiyordu dio.. napcam bn ya onsuz biterim..onsuz bn bir hiçim bn onu çok seviyorum… kankalarım dedi biraz zaman tanı gerçekten sewiyorsa geri döner.. dedi ama bilmiyorum.. başka biriyle çıkmamı söylediler denedim ama olmuyor başkasını sevemiyorum kendimi onu asldatıyo gibi hissediyorum..

  • açelya

    bnce bütün erkekler aynı deildir blki iyisinede rastlayabiliriz yani inşallah rastlarız bizlerde hakkediyoruz mutlu olmayı deilmi???

  • selma

    neden hep giden erkek oluyo bişii olmuyoda kadın yapınca orusbuluk oluyoo ikiside aynı şey deyilme sizcee sonuçta kanında bir erkekle yatıyo erkekte bi kadınlaa ikiside aynı erkeğin elinin kirii pekii kadınınnn ?????

  • nina

    Arkadaşlar ben de bi kaç gün önce erkek arkadaşımın beni aldattığını öğrendim daha doğrusu yazışmalarını okudum adreslerini hakleyecem zamanı geldiğinde konuştuğu kadının da mail adresini hakleyebilirdim aam maalesef telefonlarını vermişler birbirine, daha görüşmemişler, benim şerefsiz sürekli kadına ne zaman görüşecez seni daha yakından tanımak istiyorum diyor. Butun yazşmalarını bunların hergün okuyorum. Bana uyuyacağım diyor onunla konuşuyor :( Beni aldatıyorsun diyorum çok ilgisizsin dediğimde de saçmalama dıyor öyle bir şey yok diyor. KIZLAR SİZ SİZ OLUN ERKEKLERE İNANMAYIN ERKEKLERİN HEPSİ ALDATIR Bİ GÜN,NE DEMİŞLER BÜTÜN ERKEKLER AYNI HAMURDAN YAPILMIŞ, AMA TABİKİ İSTİSNALAR VARDIR % 8 GERİ KALANLAR ŞEREFSİZ.

  • Doğa

    ben birşey söyliyim ben daha küçüğüm ama emin olun o beni oynattığnda sizin bozulduğunuz kadar bozuldm ve sizin ağladığınız kadar ağladım. Gerçekten bu insanda iğrenç bi duygu yaratıyo.Tam tamna 15 aydır onu sevyorum bei aldatalı 9 ay oldu ve 8aydır görmüyorum. Onunla tüm alarımı kestim ama unutamadım. unutmak için başkalarını sevmeyi denedm oldu hoşlandklarım oldu ama hepsi bitti kimse onun yerni dolduramadı. Ondan sonra benm hayatım çk kötü oldu komik bişey anlatıldığı zaman gülüyodum ama yalandı gülüşlerim. Şimdi tabi ki eskisi gibi değilim, intikam alamıycağımı biliyorum çünkü onu görürsem zaten herşey biter o gözlere bakmak olmaz. Bakamıyorum. Ama elbet o da birini benm onu sevdiğim gibi sever o da pişman olur. Belki belki belki o zman aklına gelirim onun.

  • zeynocan

    yaa bu güwensizlik ne böyle..bende nişanlıyım.yapmayın arkadaşlar korkutuyorsunuz wallaaa

  • hicran

    daha bugün sevgilimi bi kızla gördüm o kızda sevgilime aşık hep konuşmamasını uzak durmasını söylemiştim söz vermişti bana güvenmiştim ona herkesten çok deger vermiştim ama o kızla görünce inanılmaz derecede kötü oldum ayrılmayı düşünüyorum onu da yapamıyorum unutmak susmak istiyorumm o da olmuyor arkadaşlar yardım edin ne yapmalıyım sizce…ayrılmalımıyım

  • esra

    ama değmez ben onun için çok şey yaptım o beni benim onu sevdiğim kadar sevememiş napıyım ama beni kim için bıraktı onu mrk ediyorum onda olupta bende olmayan neydi……

  • esra

    giden her zaman kaybetmiştir bi gün pişman olur ama o zaman çok geç kalınır ben bu ihaneti hak edicek hiç bişey yapmadım karşıdaki şerefsiz çıktı……

  • esra

    kızların hiç bi zaman suçu yoktur her şeyi erkek yapar….tabi yapan kızlar da vardır yapan erkek şerefsiz kızda k.hp.dir ben yapmadım ama yapan yaptı şerefsiz oldu o kadar kendi akybetti am giden aldatan her zaman kaybedendir …o kişiyede bir gün yapan olucaktır

  • esra

    aldatanın karaktersizliğidir yeterince sevememiştir ve fazla parayı gören erkeğin yapacağı ilk şey ihanet etmektir……..

  • norm..YeŞim

    haklıııııııı aynen katılıorumm

  • AsYa

    Benim fikrimi sorarsanız,erkek ne görürse görsün,ne yaşarsa yaşasın aççç açççç.Başına gelmeyen bilemez,ben çok iyi bilirim aldatılmanın nasıl bir duygu oldugunu..Aradığı herşey bende mevcut ama yapıyor.Ve engel olamıyorum yani sonuç olarak mutlu edilen erkete aldatıyor mutsuz olanda yani kadın mutlu etmek enayiliğiyle kalıyor.Sonuç aldatacak şerefsiz her halukarda aldatıyor…:D:D:D

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir