Aşk Bitti

Sözlerin artık ikna etmediği bu yaşımda, ağlamak da artık zor geliyor, zoruma gidiyor. Benden sana, söylemesi zor, yazması kolay bir kelime;
Hoşçakal. Aldatıldığımı bildiğim bu geceden sana son bir yazı, son bir hatıra. Seni her çağırdığımda, artık yüreğime yumruk atamayacaksın. Ben de bir başkasının yasak bahçesine uğramayacağım. Artık ne gelmeni isteyeceğim, ne de kalmanı…. Bu akşam masamdaki tek bir mumu kendim için yaktım. Senin oturduğun iskemle boş, ev boş… İhanetin resmi boşlukta çizili… Şimdi sen bir başka masada başka gözlerlesin.
Yüreğindeki pembe yalanlar büyüdükçe büyüyor. Karaya çalan pembeler… Kim, kimi kandırıyor bu alemde? Kumdan kalelerimiz her dalgada yıkılıyor. Kimseyi yolundan döndürecek gücüm yok artık. Dayanıksızım, dayanaksızım… Olduğun yerde kal…

Hoşçakal…

70 yorum

  • mert uyar

    Bu sozlerim hem erkeklere hemde kzlara dr bakn gencler birbrinze laf atacgniza birbrnze desk olmaniz gerekmezmi? A$k sizin ya$dginiza denmez bir gnluk deil bir omurluk olmasi gerekmezmi ? ve bunun da Allah icin yaplmasi gerekiyor ktu bir niyetle yaplsa eqer zaten fazla surmez ben sizin A$knza kar$yim ….

  • baterist

    arkadaşlar boşuna bir birinize laf atıyorsunuz hata hem erkekte hemde kızda mesela şöyle diyelim ben bir kızı çok sewiyorum çıktı ben o kızı çık sewdim ama kızın amacı flört bizman sonra ayrılıyor sonra o kız başka erkegi seviyor bu seferde erkek flört amaçıylan takılıp ayrılıyor bulafları herkez için kullanmayın içinde temiz olmuş insanlara laf atmayın diyosunuz ya erkekler kızlar şerefsizdir sen iyin gerçek sewmişsin bende diyim ki tüm kızlar afedersiniz ama şerefsiz derim sizce bu doğru olurmu bi düşünün?

  • aşık

    birisi erkeklere laf atıyor birisi kızlara aşkına sahip çıkmayan aşık olmasını beceremeyen gitsin kumda oynasın aşkımı zorla nefrete donuşturdu buradanda o kızı tebrik ediyorum

  • dertli

    hayat işte bazı erkekler var senin için olurum ben seninle ciddi düşünüyorum diyo 2 ay cıkıyo bırakıyo öyle serefsizlerde var kızlara gelince onlarda10 tane sevgili yapıolar budu kahpelik dedirtiyolar bu lafım sadece serefsizzzzzlere once seviyorum sonra bırakanlara

  • UGUR

    Feyza, Cadi, ozaman babalarinizda

  • yorgunlaz

    ne kızlara ne erkeklere süçbulmayın kızlarda şerefsiz erkeklerde bu böyle gelmiş böyle gider hep kendi capınızdan bakmayın ha bu lafım herkese dil tabi dürüs erkekler kızlarda var napıcaksın hayat acımasız kardeşler

  • 666

    hem erkek hem kızlar erkeğin şerefsizleri var kızlarında oruspuluğu var aklı olan kazanır :DD

  • gökhan

    şu erkeklere laf söyleyen kızlar siz çok büyük bokmusunuz?

  • Bén SAlih

    SévmE Béni GüZéLim tOpRAğA SÖz VéRdim..:(

  • merve

    erkeklere bu sözüm

    gidene dur demekte neymiş s**r olup gitsin şerefsizler :):)

  • Fatma

    adi üstü erkekler pezevekler :)
    inanmican abi bu devirde kimseye…bu devirde kankandan bile kankani birak akrabalarindan bile kazik yiyoz …:)

  • kalpden seven

    allah kızların belasını versın ya yeter bana acı çetirdiler sevmek mı aslaaaaaaaa

  • kaderim

    eh şu erkekler erkekler uslanma bilmiyen eşekler…;D

  • ayşenur

    erkeklerin hepsinin allah belasını versin

  • demet

    salan biri bana evlenme teklifi etti iki hafta sonra baskasiyle sözlendi üzüleyimi sevinimi sasirdim valla

  • sahra

    acaba kim benim gibi aci cekti????? ulan bu erkekler hep mi serefsizleri azina etiklerimin

  • aydin

    GİDEN GİTMİİŞTİR GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR!!!

  • azgın erkek

    erkekler olmasa sizde azarsınız

  • feyza

    tatlı cadı sana katılyorm alayı piç bu erkeklern

  • tatlı cadı

    erkeklern alayı pezo amq kzlar napsn. bu dewrde erkkler azms azmss!! hepinizn allh belasnı wersn..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir