Serdar ortaç Son Albüm 2008 Nefes

Yazın sıcağında nefesinizi kesecek bi albüm daha geliyor.
Bütün kış bu albüm hazırlıklarını yapan ünlü sanatçı Serdar ORTAÇ Nefes albümü ile bomba gibi sevenleri ile buluşmaya hazırlanıyor. Albüm 30 Mayısta müzik marketlerde..

Albümdeki Şarkılar:

01.Serdar Ortaç – Darmadağın
02.Serdar Ortaç – Ayrı Gitme
03.Serdar Ortaç – Başıma Bela
04.Serdar Ortaç – Sana Değmez
05.Serdar Ortaç – Full İhtişam
06.Serdar Ortaç – Heyecan
07.Serdar Ortaç – Buda Geçer
08.Serdar Ortaç – Pişman Oldum
09.Serdar Ortaç – Bu Nasıl Ayrılık
10.Serdar Ortaç – Hadi Çal Giderken Kapımı
11.Serdar Ortaç – Aşk Gemisi
12.Serdar Ortaç – Şikayet
13.Serdar Ortaç – Bataklık
14.Serdar Ortaç – Nefes

Albümden Notlar


Albüm 16 parçadan oluşmaktadır

Serdar Ortaç Kendisi Türk ama Belçikada oturan ünlü sanatçı Hadise İle düet yapmış.

Albümde Türkiye’nin en başarılı aranjörlerinin katkısı bulunuyor, albüm kayıtları ise Londra dahil olmak üzere 5 ayrı stüdyoda yapılmış.

18 yorum

  • ceylan

    senı çok seviyorum şarkıların süper.

  • bensuu

    yaa serdardan ötesi yoqq yaa sprr bişey hem ses war adamda hemde şarkı yapıo e bi sanatçıdan daha başqa ne beqlenebilir qii

  • arzu

    tüm albümler ve senin gibi buda harika. Sana AŞIĞIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  • sevil

    seni çoookk seviiiyorumm süper bi sesin var albümlerin süper bütün şarkılarını çok beeniorum
    çok tatlısın yaa

  • seda

    sen cok güzel şarkı soyluyosun nuz serdar bey

  • deniz

    her zaman bir numarasın

  • rahime

    harika olmuş bütün albümleri gibi.zaten serdar kendi başına bi marka,bir insan nasıl olurda bu kadar güzel sözleryazar inanamıyorum.sen bitanesi.

  • gamze

    serdar abı cok supersın herzaman kı gıbı gamze ben senı coook sevıyorum

  • Hırçın Kız

    Bence tek kelime ile süper bir albüm olmuş; Ellerine,yüreğine,gönlüne sağlık, bizimle bu güzel albümü paylaştığın için sana minnettarım. Bana kalır sa bu albüm yaza damgasını vuracak. Burdan tüm serdar ortaç hayranlarına selam ve sevgilerimi iletiyorum; SENİ SEVİYORUM SERDAR ORTAÇ:)

  • asık

    serdar ortaç çok gzl sarkıları var.Ama Seytan sarkısı süper hemde Bnle askım çok begendik:)

  • ~~su~~

    Yazdığı sarkıların çoğunu ona söylüyorum duyan yok!

  • ~~su~~

    bir adaya düşsem yanıma Serdar’ı da almak isterdim:D

  • ~~su~~

    Ya Serdar hakkında söylenecek okadar çok söz varki ama öncelikle “Hayatın vazgeçilmezi olacak kadar değerli birisi bence!”

  • efnan

    sana hayranım çok güzel albüm yapıyorsun bir tanesin sen sen gibisi yok dünyada ilksin ve teksin SERDAR’ım

  • sümeyra

    bu adam varya manyak albümler yapıor süperr ya SERDAR ORTAÇ gibisi var mı şu camiada

  • emir

    yha iste serdarın farkı süpersin yha :-))))))

  • EmirfatiHan

    Bu adam duruo duruo yazın bombayı patlatıoo serdar ortaç Gerisi yalan ;)

  • miyase

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi albüm zaten serdardanda bu beklenrdi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir